Irodavezető munkatárs – Budapest


Az Aesthetica Orvosi Központ irodavezető munkatársat keres

Feladatok

  • az irodai logisztikai és adminisztratív teendők menedzselése (irodaház üzemeltetéssel való kapcsolattartás, karbantartási, takarítási munkák felügyelete stb.)
  • az orvosi központ működéséhez szükséges eszközök beszerzése
  • az orvosi központ szerződéseinek, tájékoztatóinak, egyéb, működéshez szükséges dokumentumainak előkészítése, felülvizsgálata
  • kapcsolattartás a külső partnerekkel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel
  • vállalati események szervezése, lebonyolítása
  • hivatalos dokumentumok előkészítésében való aktív részvétel
  • irodai asszisztens munkájának koordinálása
  • az operatív vezető munkájának hatékony támogatása
  • riportolás az operatív vezető felé

Amiben jónak kell lenned

  • felsőfokú végzettség
  • Microsoft Office alkalmazások alapos ismerete
  • kiváló kommunikációs és szervezői készség
  • talpraesettség
  • megoldásorientált gondolkodásmód
  • precizitás, pontosság, felelősségvállalás
  • rugalmasság, terhelhetőség
  • proaktív, rendszerszemléletű személyiség

Előny, ha jó vagy benne

  • angol nyelvtudás
  • szépségiparban/magánegészségügyben szerzett tapasztalat

Amiben mi jók vagyunk

  • színvonalas munkakörnyezetet biztosítunk
  • fiatal, professzionális csapattal dolgozunk
  • versenyképes fizetést adunk
  • családbarát, folyamatosan fejlődő, stabil munkahely vagyunk
  • dolgozóinknak és hozzátartozóiknak kedvezményes magán-egészségügyi ellátást biztosítunk

Munkaidő

8 óra

Munkavégzés helye

1133 Budapest, Váci út 76., Capital Square irodaház

Jelentkezés

Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet, töltsd fel fényképpel és fizetési igénnyel ellátott részletes szakmai önéletrajzodat!


Rendben

A weboldal további használatával hozzájárul a sütik (cookie-k) alkalmazásához.
Ide kattintva kaphat bővebb információt a sütikről és a beállításaikról.

Rendben