Kalóriacsökkentő taktikák


2014
04.07.

szepsegtitok kaloriaA felesleges energia-bevitel megakadályozása (vagy elégetése) egyáltalán nem kell, hogy fájdalmas legyen. 5 tipp a bevitt energiamennyiség csökkentésére:

1. Reggelizz!

Egy friss tanulmány szerint a reggelizés kulcsfontosságú szokásnak bizonyult azok esetében, akik lefogytak (akár 30 kg) és legalább hat éven át tartották súlyukat. Kiderült, hogy, ha nem reggelizik az ember, akkor hajlamos a nap többi érkezését túlzásba vinni.

2. Mérd ki a müzlit!

A müzlik és gabonapelyhek ajánlott fogyasztása egy felnőtt esetében egy csészényi mennyiségnek felel meg, ezzel szemben legalább a dupláját szoktuk elfogyasztani. Használj mérőkanalat vagy
csészét!

3. Vásárolj kisebb adagokat!

Bizonyított, hogy minél több étel van előttünk, annál többet fogyasztunk el belőle. Ha lehetséges, vagyunk kisebb kiszerelésű édességeket és nassolnivalókat.

4. Válaszd a vizet!

Ha eddig hagyományos üdítőket fogyasztottunk, azzal, hogy átszokunk a vízre, akár napi 360 kalóriával is csökkenthetjük energia-bevitelünket. Igyunk zöld teát vagy citrommal ízesített vizet.

5. Kezdd az étkezést levessel!

Kutatások szerint azok, akik valamilyen levessel – különösen erőlevessel – kezdik a főétkezést, nap végére kevesebb kalóriát fogyasztanak, mint mások.


Rendben

A weboldal további használatával hozzájárul a sütik (cookie-k) alkalmazásához.
Ide kattintva kaphat bővebb információt a sütikről és a beállításaikról.

Rendben