Operatív vezetői álláslehetőség Partnercégünknél


Operatív vezető

pozícióba keresünk teljes munkaidős kollégát

Az operatív vezető feladatai:

  • a fogászati klinika operatív folyamatainak irányítása és felügyelete
  •  szervezet hatékonyságának és a nyújtott szolgáltatások minőségének folyamatos fejlesztése, a jogszabályi kereteknek való megfelelés biztosítása, minőségirányítási folyamatok felügyelete
  • Az alvállalkozókkal és beszállítókkal való tárgyalások és kommunikáció levezetése
  • A garanciális protokollok és munkafolyamatok felügyelete
  • A szolgáltatást igénybe vevő páciensekkel kapcsolatos riportok, kimutatások kezelése
  • Felelős a munkaszervezet kialakításáért, aktualizálásáért, szabályozza a belső munkaköröket és hatásköröket
  • Beosztottak közreműködésével megtervezi a szervezet tevékenységét, irányítja és összehangolja a szervezeti egységek munkáját, dolgozók szabadságigényét engedélyezi
  • A különböző részlegek munkaidő beosztása megvalósulásának felügyelete, szabadságolások felügyelete
  • Anyaggazdálkodás/raktárkezelés felügyelete és egy szabályozott rendelési rendszer működtetése
  • Naprakészen tájékozott a szervezetet érintő érvényes jogszabályokról
  • Kapcsolattartás külső szervezetekkel minőségügyi kérdésekben
  • Új szolgáltatások bevezetésének teljes körű támogatása, a szolgáltatásokhoz kapcsolódó engedélyek (ÁNTSZ) beszerzése
  • A szolgáltatást végző orvossal való kapcsolattartás, szerződéskötés előkészítése, dokumentációk begyűjtése
  • A szolgáltatások ellátásához használt gépek/eszközök szervizelésének felügyelete, annak dokumentációja és adminisztrációja
  • Felügyeli a pénzügy munkáját, beleértve a könyvelést és éves riportokat, szerződéséket és dokumentációt, bejövő számlákat
  • A fogászati klinikán használt szoftver fejlesztési javaslatainak összegyűjtése és riportálása
  • A fogászati klinika képviselete különböző rendezvényeken

Milyen munkatársat keresünk?

  • Felsőfokú végzettséggel, folyékony angol nyelvtudással (szóban és írásban) bíró agilis, proaktív és terhelhető vezetőt keresünk
  • Minimum 3-5 év vezetői tapasztalattal, hasonló területen szerzett vezetői tapasztalat előnyt jelent
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete
  • Fontos a kiváló kommunikációs készség, a kiemelkedően jó szervezőkészség
  • A folyamatok gyors megértése és gyors reagáló képesség
  • Lendületes, nyitott, karizmatikus személyiség
  • Következetes és precíz

Amit ajánlunk:

  • versenyképes jövedelem
  • cafeteria
  • fiatalos, lendületes és összetartó csapat
  • elegáns környezet

Szükséges tapasztalat:

  • minimum 3-5 év szakmai/vezetői tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • angol – felsőfok, tárgyalási szint

Munkavégzés helye:

1044 Budapest, Íves út 16.

Jelentkezés módja:

Szakmai önéletrajz és motivációs levél küldése a hr@bka-fogaszat.hu e-mail címre.


Rendben

A weboldal további használatával hozzájárul a sütik (cookie-k) alkalmazásához.
Ide kattintva kaphat bővebb információt a sütikről és a beállításaikról.

Rendben