Teremts egészséges otthont néhány apró lépéssel!


2014
04.14.

aesthetica egészséges életmód

1. Minden étkezés tartalmazzon gyümölcsöt és zöldségeket.

Próbáld meg elérni a napi 5-9 adag zöldség és gyümölcs fogyasztását!

2. Törekedj a családtagok korának és energiaszükségletének megfelelő adagokra az ételek és italok szervírozásakor. A gyerekek használjanak kisebb tányérokat, tálakat és csészéket, csak egyszer szedjenek nassolnivalókat, biztosítva, hogy kis adagokat egyenek.

3. Alacsony zsírtartalmú tej és kalóriamentes üdítők kerüljenek az asztalra.

4. A gyerekek és a tinédzserek végezzenek legalább 60 perc aktív testmozgást naponta (vagy lehetőleg a hét több napján).

5.  Korlátozd a képernyő előtt töltött időt (TV-t és számítógépet egyaránt) napi két órára.


ingyenes
visszahívás
kérése

Kérj ingyenes visszahívást most és munkatársaink 1 munkanapon belül felveszik veled a kapcsolatot telefonon időpont-egyeztetés vagy tájékoztatás céljából. Adataidat 3. fél számára nem adjuk ki!

Rendben

A weboldal további használatával hozzájárul a sütik (cookie-k) alkalmazásához.
Ide kattintva kaphat bővebb információt a sütikről és a beállításaikról.

Rendben